kbraltn35 Valla kafayı yicem az kaldı. Oturdum aglıcam ya. Gündüz uyumuyo zaten adam akıllı. Gecede alıstı 3-4 saat uyuyor ( sürekli uyanmalı sekilde) sonra uykusu tamamen acılıyo bi süre uyumuyo gercekten tükendim ya. 1 yasında oğlum
kbraltn35 Hanabii delilsiz uyudugunu duydugum cocuklara imreniyorum valla ya. Nasıl uyuyorlar anlamadım. Biz mi bi yerde yanlıslık yapıyoruz çözemedim ki.
Hanabii kbraltn35 sorunun bizde olduğunu ben zannetmiyorum 17 aydır aynı hiç değişmedi ara ara düzelme oluyo sadece. İnandığım bir şey var ki yeni doğduğunda daha küçükken vs uyumuyorsa büyüyüncede uyumuyor. 2.5-3 yaşına kadar sürecek gibi bu durum. Benim kızım kolikti yani perşembenin gelişi çarşambadan belli hesabı.
kbraltn35 Hanabii oğlum 5. Ayına kadar cok güzel uyuyordu. 5. Aydan sonra bi bozuldu dahada düzelmedi