Bebeğim 2 ay 14 günlük ve aşırı gazkı bir bebek. Gaz ilacı olarak ilk önce Metsil sonra da Sab kullanmaya başladık. Ama etki etmiyor. Karnına sıcak havlu koyduk, bebek yağı ile masaj yaptık, bisiklet sürme haraketleri, karnına masaj yaptık ama hiç biri çare etmiyor. Ne yapmamız gerekiyor lütfen yardımcı olun. Çocuk sancıdan kıpkırmızı oluyor.