Merhaba anneler, ilk bebeğimde 3. Günde yaşadım, bu bebeğimde de 4. Günde yaşıyorum. Bebek güzel uyuyup emerken sütüm varken bebek doymuyor ve mama aldık mecbur bir ölçek verdim. Doktor kontrolüne gitmiştim biraz üşüdüm eve gelip duşa girerken şiddetli titreme ve göğüs sızlaması yaşadım uzun sürdü acaba göğsüm mü tıkandı? Sadece bana mı oluyor bu durum merak ediyorum?