ebrarmgumusumumaym o 8.ay atagi guzel anne😊 sallanmak icin yatiyosa şükür. Benim cilgin kizim o zamanlarda tum gece uyanikti, tum gun uykusuzdu, 15 dakka sekerleme yapardi enerjiyi fullerdi, hala uykuyla çok başı hoş değil 🤷 huyu bu deyip kabullendimde bazen fazla zorlayabiliyo.