Nursenayasin Bebeğimi emzirmeyi sonlandırdım bugun 2 buçuk yaşında genelde çok mastit olan birisiyim bu yüzden birşey sormak istiyorum sütün gerilemesini yani çekilmesine yardımcı olabilecek bişey oldumu acaba sonlandırırken buz kompleksi gibi falan
EsilaMiracAyazEren_Moms Nursenayasin göğsünüzü tamamen boşaltmadan fazlasını sağabilirsinz. Göğsünüzü rahatlatacak kadar yani, o şekilde geriler. Bana doktorum öyle önermişti