Minikurabiye merhaba. Bu konular hakkında çok kitap okuyorum uzman değilim. Sadece okuduklarımı anlatmam gerekirse 1 yaşında bebeğinizin bu halde olması çok normal. Yaptığı herşeyi bir ihtiyaçtan dolayı böyle yapıyor diye düşünmelisiniz.eskilerin söylediği gibi bizi parmağında oynatıyor, şımarıyor felan değil Yani. Sinirlenmemek ceza vermemek lazım. Bir de konuşmayan anneler oluyor tepkisiz kalıyor Yani küsüyor gibi davranıyor.işte bu da çok büyük hata imiş. Bebekler 3 şeyi bilmek hissetmek ister görünüyormuyum korunuyormuyum seviliyormuyum