Kızlar bundan 3 gün öncesinden 15 gün reglm gecikti test yaptım ikinci çizgi silik çıktı bir gün sorna regl oldum normalde reglm 5.6 gün sürüyo asla şaşmaz 3 gün kan gördüm ama pede 5.6 damla halinde geliyordu hatta 3. Günde kan 2.3 damla geldi dün geceden beri kahve rengi akıntı geliyor aklıma şimdi dank etti ben hamile olabilir miyim bu kanama yerleşme kanaması olabilir mi ? Testten sorna kan geldiği için testi kafamdan sildim drek regl oldum ne hamileliği dedim lütfen yardımcı olun böyle bir şey olabilir mi ?