Nazara kesinlikle inanırım ama nazarı kendimize çekenin biz olduğuna inanırım. Bu konuda kayınvalidem ile çok tartışıyoruz. Sütün varsa yok de, çocuk usluyla yaramaz de diyip duruyor. Bende bu şekilde aksini dillendirmek istemiyorum çünkü kelimelerin gücü gerçekten çok kuvvetli ve ne dersek onu kendimize çekiyoruz. En sonunda dedim senin yüzünden sütüm gidicek diye. Herkese yok deyip duruyor. Nazar evet var ama durduk yere ay bana nazar değer ay çocuğuma nazar değer diye diye nazarı çekiyoruz. Bol bol okuyun, bol bol güzel enerjiler verin hiçbirşey olmaz Allahın izniyle. 🙏🙏