bensusu Ben yıllar önce kızıma bir oyuncak bebek almıştım. Aynı bebeğin kahverengi saçlısı sarı saçlı olanın yarı fiyatınaydı, şaşırmıştım. Etkette yanlışlık var herhalde dediğimde mağaza çalışanı yok sarışına daha çok talep olduğundan pahalı demişti.
Bizde sarışın ve renkli göz daha az olduğundan daha kıymetli geliyor sanırım😄 ben yıllar önce Kanada’ya gitmiştim, özgüven patlaması yaşadım resmen 😂 Hepsi sarışın renkli göz, ben kumralım. Kafede çalışıyordum ve aldığım iltifatlar inanılmazdı🙃