Sizbilirsiniz ben yüksek tansiyon ve kalp hastasıyım, kalpteki bir değerden kaynaklı 36+6 da doğum yaptım, kardiyologum sürekli takipteydi tansiyondan korktuk perinstoloji baştan sona takip etti ama tansiyon fırlamadı kalp sorun çıkardı, kardiyologum dediki en erken zaman doğum yaptırsın, tansiyonlarım arada çıktı ama doktorum asıl sorun 16/10 bandında hep olması demişti, doktorumda 37 ye en yakın tarihi verdi bebeğin gelişimi için, 36 da şu an iseniz haftaya falan verebilirler belki ama ilaç başlarlar muhtemelen alfamet bende kullanmıştım, ilaçla düşerse 16/10 da kalmazsa bekletirler ama ilaçla düşmezse muhtemelen gün verirler