Normal canım benim kızım beş buçuk aylık şu an bizimki de bu fotoğraftaki gibi oldu genelde aşıdan birkaç ay sonra şişme irin akması oluyormuş zaten kaşımamasına zorlanmamasına dikkat etmek gerekiyor bir de temiz tutulmalı irin akınca temiz bezlerle temizlenmeli diye biliyorum