Kızım 34 aylık bazen konuşurken bi olay anlatırken seçemediği kelime olunca hımmm eee diyor sonra ben o cümleyi diyince tekrar ediyor normal mi acaba bi fikri olan var mı 5 seanslıla bi terapi aldık önceden güzel ilerlerdi konuşması 3lü 4lü cümleler kuruyor artık