merveeker 3.5 aylıktı bırakmaya çalıştığımda. Tam bıraktık dedim ama her emmede ağlama krizlerine giriyordu. Bir zaman sonra tekrar slikon uçla denedim, acaba buyüzden mi diye. Ozaman 1-2 hiç ağlamadan doyasıya emdi ama sonrasında slikon uçla bile tutmadı. Şuan 5 aylık kilo alımı çok iyiydi ama şu 1 ayda hiç kilo almamış maalesef. Ben zaten biliyordum çişli bezi yok denecek kadardı. Ama aç olsa durmaz, ağlar diye düşünüyordum. Maalesef kızım o tezi çürüttü. Resmen aç aç yaşıyor. Şuan 5 aylık ve hala zorlaya zorlaya emzirmeye çalışıyorum. 2 dakka emiyor bırakıyor mesela 5 dakika oynatıyorum sonra birdaha emziriyorum. Resmen bütün günümüz emzirmeyle geçiyor, buna şükür tabi. Keşke hiç slikon ucu alıştırmasaydım diyorum. Hiç iyi bişey değil aslında ama mecbur kalınca biraz da bilmeyince alıştı. Erken bıraktırmaya çalışmanın daha da faydasını olacağını düşünüyorum şuan. Umarım zorlanmadan bırakabilirsin canım.