Papatya5801 kızım 3,5 yaşındaydi kardeşi olduğunda ilk başta zordu şimdi 5 aylık oldu alıştı artık kardeşine bazen kardeşini oynatıyor ben hemen işim hal ediyorum. Küçük kızım uyuyunca duşa giriyorum . Kızama söylüyorum uyanırsa ağlarsa hemen gel haber ver diyorum yapıyor . Maşallah deyim 1 aydır iyi gidiyor 4 yasina girecek 2 ay sonra . İlk zamanlar zordu . Kızım içinde zor bütün ilgi ondaydı bir anda birisi geldi ikiye bolundu . Kardeş güzel bi şey çalışmıyorsanız biraz zaman taniyabilecekseniz