Kızlar bana geçecek diyin ne olur ya. Kızım 1 yaşında ve 3 yaşında bir ablası var. Düğün dolayısıyla aileme geldik ve haliyle ev çok kalabalıktı. Kızım normalde de çok zor bir bebek ama bu sıralar tamamen değişti. Sürekli ağlıyor, yemek yemiyor, çığlık atıyor ve en önemlisi sinirlenince ısırıyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum. İnşallah ortamdan etkilenmiştir de geçicidir. Herkes evine dağıldı, eski düzenime geri dönmek istiyorum. İnşallah bu hırçınlığı geçer. Ne yapmalıyım sizce? Sakin ses tonuyla konuşuyorum, ablasıyla birlikte şarkı söylüyoruz ama asla durmuyor. Nasıl geçecek bu süreç çok zor