Dygosmn1 Kızlar göğsünden kan geliyordu ara sıra bu değer 30 çıkınca ultrasyon vs derken biyopsi yapıldı daha sonuç çıkmadı ara sıra kan geliyor normalmi kanser falan yazıyor nette