betul97_ inşallah o yüzdendir. Ne zamanda bir kontrole gidiyorsunuz. Biz 6. Ayına kadar her ay gittik. 2 aydır gitmiyoruz boy kilo baş bakıp yolluyor diye. Bu ay gitmeyi düşünüyordum ama 9. Ayda kan tahlili felan yapıyorlarmış galiba. Bir ay daha beklesem mi diye düşünüyorum