Emzik de tutmadı bizimki. Daha bir haftadır filan emerek uyumaya başladı akışkanlık oturmadan vazgeçirmek istiyorum ama öyle bir yıkıyor ki ortalığı ay her bebek böyle mi bilmiyorum boyundan büyük bağırması var sinirli bir ağlama şekli yani kararlı kalmakta çok zorlanıyorum.