ttg vallahi benimde oğlumu çabucak iyileştirip ayağa kaldıran bı doktorumuz var özel hastanede çok kötü hasta oldugunda ondan başkasına gitmiyorum biliorumki bekletip doğru düzgün tedavisini yapıp göndermiyorlar bu yüzden devlet hastanesi doktorlarına az hastalanınca götürüyoruz Allah ondan bin kere razı olsun hiç bizi bekletmez hastanelerde, çok kötü hastalaninca bilir huyunu halini gerekn serumu ilacı verir oğlum yarına çok keyifli hale gelirdi evde bekletmemek gerekiyor mutlaka götürün cnku bekledikçe bı hastalik hep çocuğu daha kötü eder iyileşmez