Kızlar haftaya ablamın isteme söz nişan hepsi bir arada olacak çok büyük bişey değil küçük çaplı ben de tesettürlüyüm hala ne giyeceğime karar veremedim elbise bulamadım istediğim gibi alt üst etekli takım alsam çok basit durur mu lütfen fikir öneri verin