çok normal, pozitif düşünün önce.. bende geç döllenmeden dolayı 8.haftada görmüştük. Beta artıyordu fakat kese yoktu. Hafifçe kiloluydum karından muayene değilde vajinal muayene ile gördük. Öğrendiğimde beta 5.900 küsürdü. Ona rağmen görünmemişti. Bazen kullanılan ultrason cihazı da etkiliyor.