minikkoalam0423 Arkadaşlar merhaba ücretsiz izin dönüşü lisans memur hemşire varsa ne kadar yatıyor şu anda net maaş ? birde teşvik ve ek ödeme ücretsiz izin dönüşü hemen yattımı bir sonraki ay mı yattı simdiden cevaplar için teşekkür ederim
Merve43 minikkoalam0423 10 yıllık hemsireyim net maasim 54500+3000 sabit ek ödeme. Ayrıca tesvik ve nobet ücreti ekleniyor buna. Ayın kaçında basladiginiza bağlı ama ayın 15inde bir tam maaş bir de 15ine kadar kaç gün calistiysaniz onun ücreti yatar. Bir sonraki ay teşvik yatar
minikkoalam0423 Merve43 merhaba bilgilendirme için teşekkür ediyorum 🙏 sabit ek ödeme performans ücretinden farklımıydı
Merve43 minikkoalam0423 evet sabit ek ödeme şuan 3bin TL her hastanede. Performans ise teşvik dediğimiz bize 13bin civarı yatıyor şuan şehir hastanesinde