Cananne12 Kızlar 2 yaşındaki oğlumun son 10 gündür burnu akıyor ara ara da öksürüyor. Genel anlamda keyfi yerinde, geceleri özellikle artıyor öksürüğü. Artık yıldım ama yaa 2 hafta iyi, 2 hafta hasta oluyor..
Femme1 Cananne12 arifenden beri biizimde öyle sarımsak bak lımon iyi geldı bide gögsğne zeytınyag esarp koydum az denecek daha az şuanda ve bol bol izotenıkli su ile burnunu açtım
Cananne12 Femme1 Bnde doğal şeyler deniyorum hafifliyor iyileşiyor fakat 2 hafta sonra geri aynı oluyor, bu durumdan yoruldum artık. Evde okula giden abisi var sanırım birazdamondan bulaşıyor