melmer ilk ay ana kucağında kendi başına uyuyordu 2. aydan beri kucak istemeye başladı kucağıma alıyorum sallamadan pış pış yapmadan sadece kucakta tutarak uyutuyorum geceleri de böyle, bir de pusetin içinde uyumayı seviyor özellikle arabada ve bebek arabasıyla gezdirirken hemen uykuya dalıyor 😊annem kucağa alıştırma diyor ama ilk üç ay bence zararı olmaz 4. aydan itibaren uyku arkadaşına alıştırmayı düşünüyorum