Minikbirprenses Benzer durumdayız ama ben birkaç gündür kabullendim durumu şöyle ki; ilk 3 ay en sağlıklı olanın kucağımızda olmaları,sık sık emmek istemeleri ve hatta memede uyumaları gayet doğal ve normal.Uyku eğitimi, danışmanlığı vs adı altında bunları öcü gibi gösteriyorlar.Tabii ki yıllarca böyle devam etmeli demiyorum ama 3 ay için ben kendimi yipratmama kararı aldım.4.ay zaten tüm düzenin bozulma ihtimalinin yüksek olduğu gerçeğini biliyoruz bu yüzden 4 ay sonrasına Allah kerim,elimizden geleni yaparız