Hanımlar bebeğim bir buçuk yaşında göz yaşı kanalı tıkalıymış masaj vakti geçmiş gözüne sondalama işlemi yapılacak ama çok tereddütteyim bu işlemi daha önce yaptıran anneler varsa bilgilerini süreci benimle oaylaşabilir mi acaba ? birde bebek ayrılık sürecini aile ile anlamaması için bir şurup verilip yarı uyku haline getiriyorlarmış bunun süreci nasıl işliyor şimdiden teşekkürler 💕💕