sassolsobe2 Merhaba Kullanan var mı , en çok neleri seviyor bebekleriniz ,neler sıkıyorsunuz , fikir olsun bana da
atakussannesi sassolsobe2 instagramda ki doktorlar meyve suyunun zararlı olduğunu söylüyorlar yani kendi sıktıklarımızın öbürleri zaten zararlı. Hatta portakal suyu ciddi zararlar veriyormuş. Doktorunuz bir şey dedi mi bu konuyla alakalı?
Kuzularinanasi sassolsobe2 meyveyi oldugu gibi verin.suyunu vermek faydali dgl aksine sirf sekerini tüketmis oluyor.meyvenin yarari posasinda kendisinde cunku…ben hic ne siktim ne meyve sikacgi kullandim…
ayisit sassolsobe2 ben kivi, portakal, havuç, elma, armut, mandalina sıkıyorum. Kivi tek başına ekşi oluyor elma ile güzel oluyor.
cakebabe sassolsobe2 ben karaca maxwit kullanıyorum ama bebeğim daha küçük kendimiz için kullanıyorum acayip sesli ki katı meyve sıkacaklarının geneli sesli diyorlar az bir ses değil acayip bir ses 😂 ben pişmanım aldığıma
sassolsobe2 atakussannesi çok fazla bilgi var sosyal medyada birinin doğru dediğine diğeri yanlış diyor o yüzden pek dikkate almıyorum ordakileri , kendi doktorumuz bebeğim şu an 1,5 yaşında olduğu için günde max bi bardak verebilirsin dedi malum havalar ısındı dışarı çıkınca bi şeyler içmek istiyor
atakussannesi sassolsobe2 maşallah allah esirgesin 🤍çok doğru bilgi kirliliği baya fazla doktorunuz onayladı mı onu merakımdan yazmıştım🥰
sassolsobe2 atakussannesi teşekkür ederiz evet doğru söylüyorsunuz illa ki sormak lazım tabi doktor görüşü almak lazım
gmzshn Ben kullanmıyorum bi bardak meyve suyu yapmak için birsürü meyve koyuyorum Buda bana çok fazla şeker yüklemesi yapıyormuş gibi geliyor belki sulandırarak kullanılabilir ama ben zaten meyve suyuna alıştırmadım o yüzden bilmiyor istemiyor
sassolsobe2 gmzshn ben de hiç meyve suyu vermedim ilk defa vericem hazır vermek yerine yemediği meyvenin suyunu sıkıp vermek daha mantıklı geliyor
sassolsobe2 Kuzularinanasi ya her meyveyi yemiyo tabi ki direkt meyvenin kendisi faydalı ama sevmediği meyveyi sıkıp en azından suyundan tadını alsın istiyorum ve dediğim gibi dışarı çıkınca parkta vs birinde içecek görüyo istiyo
Kuzularinanasi sassolsobe2 her meyveyi de yemesin cnm nolcak sevdiklerini tuketsin.zamanla yedigi seylerin cesiti artar ztn kucukken secmesi normal.yani suyunu severmi o da bilinmez ama dedigim gibi sekerini tuketmis oluyor posasinda kaliyor tum faydasi..yine tabi hazir meyve suyuna gore iyi denilebilir ama yine de siz bilirsiniz.
sassolsobe2 cakebabe 😅😅 evet ben de kocama çok söyledim alıcam alıcam diye eşim sağolsun hediye almış ama ilk denememde yüzümdeki pişmanlığı farketti , aşırı sesli , ama aldık bi kez kullancaz mecbur 😅