rukiyye04 bebeğime golden goat verdim ilk ay içti. 30. günden itibaren bir türlü sevmedi ve içmedi şimdi hipp veriyorum onu da istemiyor diliyle geri çıkarıyor. tadını beğenmediği için galiba, başka hangi mamaları deneyebilirim ya da bu mamaları içebilmesi için bir tavsiyeniz var mı?
myavocado rukiyye04 hipp veriyoruz başından beri, 7 buçuk aylık olduk severek içiyor. Ama sevmedi ise diğerlerini denemek lazım, aptamilin tadı biraz daha tatlımsı diye duyuyorum, Aptamil de iyi bir marka, küçük bir paket alıp onu deneyin isterseniz.
durubebek_ rukiyye04 bebelac gold da güzel bir deneyin isterseniz biz hipp kullanıyoruz bebelac da denedim kızım sevmişti kokusu biraz daha güzeldi sanki
Hilalasoglu myavocado bizde 3 aydır hipp ve Bebelac kullandık hiç kilo aldırmadı ne kilo aldırır acaba
myavocado Hilalasoglu bilemiyorum anne sütü ve hipp ile ilerledik hep, kilo almada problem olmadı bizim
bebeklerrr Hilalasoglu cc artırmak kilo aldırır ayına göre az içiyorsa kilo alımı olmaz yada yavaşlar her mama yaklaşık aynı enerji miktarı kaloriye sahip 💕
bebeklerrr Hilalasoglu cc artırmak kilo aldırır ayına göre az içiyorsa kilo alımı olmaz yada yavaşlar her mama yaklaşık aynı enerji miktarı kaloriye sahip 💕
Hilalasoglu myavocado Bebeğim 9 aylık 3 aydır 8.5 kg sma gecmeyi düşünüyorum Fakat çok hareketli bir bebek asla yerinde durmayanlardan ondan da alamayabilir diyorlar