Doğum yapalı 2 ay oldu hacamat yaptırdım bi hafta önce süt kalitesi artıyormus iyide geldi kol boyun agrıma ama yaptırmadam önce arastırmadım aklıma gelmedi sülük te yaptırcam acaba zararı olur mu yapan var mı süte etki ediyor sümüğünü salyasında ki enzimler deniliyor doğru mu bu arada hastalık için yaptırıyorm yüzüme sülüğü