Doğum kontrol hapı kullandığımda adetim hiç kesilmiyordu resmen psikolojim bozuldu bu yüzden 3 aylık iğne vuruldum adetim kesildi bu sefer de hiç adet olmuyorum 1 hafta sonra süresi bitecek bakalım adet olacak mıyım tekrar vurulmayı düşünmüyorum 🤷♀️