ayazz7 Arkadaşlar bebeğim 47 günlük neredeyse hiç emmedi mama ile besleniyor çok iştahlı bir bebek her beslenme de tıkanıyor artık panik atak oldum çok mutsuzum mama saati geliyor diye ödüm kopuyor ne yapabilirim fikri olan veya bu durumu yaşayan var mı