Ozgemir05 2 3 gün yapmadı diye keşke lavman yada sabun vermeseydiniz hele ki sabun kimyasal yakar çocuğu. Normal bir kaç gün yapmaması mama sindirimi daha zor olduğu İçin kakayı etkileyebilir zeytinyağı kullan ama sabun falan kullanma yazık günah çocuğa