Eylulzeynep8 Kullanan var mı bebegim sallanmadan uyumuyor beşiği girdiği gibi kalkıyor ne yemek ne de ev işi yapamıyorum 5 aylik olacak bu saaten sonra kullanılır mı ?
timuskolik Eylulzeynep8 5 aydan sonra biraz zor gibi. Bizde varda yüzüne bakan yok sallanmayı sevmediği içindir belki. Her bebekte farklı işliyor ya bu iş
mineksu Eylulzeynep8 13 ayı geçtik öğlen uykusuna kucağımda uyutup yatırıyorum.Hala kullanıyorum.Beni çok boşa çıkarttı 3 aylıkken başlamıştım.Kilo olarak yüksek kullanımlı tercih edin alacaksanız
Eylulzeynep8 timuskolik bizimki sallanmadan uyumuyor 5 aylıktan sonra nasil olur diye endişe ettim bende