MimarAnne0 Gizem111 benim de oğlum 8 aylıkken ikinciye hamile kaldığımı öğrenmiştim şimdi büyük 27 küçük 11 aylık elbette zorluğu oluyor ama her şeye rağmen çok güzeller sağlıkla gelsin inşallah ☺️
Gizem111 Leylaa_ ya Ramazan’ın başında başladı adetim. Normalde şu aralarda olmam gerekiyordu ama bi sıkıntı var dedim bugun bi test yaptım hoop pozitif
Gizem111 zezey19 hahxhshd yaşım 30 istiyorduk aslında ama bu sene sonu gibi planlamıştık ama nasip bu sene sonu doğmasıymış😂😂 bide annem babam gençken bakabiliyorken olsun da çocuk mevzusunu kapatayım dedim
MimarAnne0 Gizem111 evet zor ben birde gurbetteyim tek bakıyorum o yüzden zorlanıyorum ama genel olarak idare edilmeyecek bir durum değil hele de ailen yanındaysa bence en güzeli ikisinin birlikte büyümesi