Dün gece saat 4 de öyle bir ağrıyla uyandım ki karnım belim midem bir yandan da mide bulantısı eşim de uyandı gidelim hastaneye dedi bende geçer diye gitmedim fakat saat ilerledikçe daha da arttı ağrılar ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum kıvranıyorum ağrıdan saat 8 oldu oğlumu okula gönderdim annemi aradım kızımın yanına geldi eşimle hastaneye gittik ağrı kesici bi iğne yaptılar ağrım geçmeyince bir tane daha yapıldı ilaçlı tomografi falan çekilde mide ve bağırsak enfeksiyonu olduğunu söyledi suya karıştırılan bi toz ilaç verdiler içtim ama öğlenden beri hala geçmedi hafifledi biraz ama yine ara ara giriyor mide bulantım fazla geçmesi için ne yapabilirim çocuklarla da ilgilenemiyorum üzülüyorum