47 günlük bebeğim yaklaşık 1 haftadır artık gece gündüz ayrımına başlayayım dedim uyku saatlerini takip etmeye çalışıyorum fakat öyle dağınık uyuyor ki gündüz yarım yamalak 5dk 5dk başından ayrılamıyorum gece desen en fazla bir saat uyuyor kesintisiz bir haftadır 8den sonra karanlık odaya alıyorum rutindi bilmem ne memede uyumuyo ayakta uyumuyo kucakta uyumuyo ağlamıyo da çoğu zaman öyle duruyo siz ne zaman öğrettiniz gece gündüz yahu uzun oldu kusura bakmayın vitamin kullandığım halde her gün başım çatlıyor😔