melikedefne Kızlar robot süpürge alacağım da roborock Q8 Max ve Q5 pro arasında kaldım bir de xiaomi mi alsam diyorum kararsızım tavsiye edeceğiniz bir marka model var mı acil 🌸🌸
lokumtos melikedefne roborock Q7 max kıllanıyorum 1 yıldır çok memnumum günde minimum 3 kez çalışıyor kendisi
acemianne___ melikedefne roborocx Sonic8 kullanıyorum cok memnunum tavsiye ediyorum, bende Q8 arasında kaldım bunu aldım biraz fiyat farkı var ama değiyor yani
tuba27tuba Roborock s8 kesinlikle tavsiyemdir halı tanıma özelliği mevcut Q modellerde bu özellik yok diye biliyorum
Peri95 Robix R7 kullanıyorum. Kendi internet sayfadından bi bakın çook memnunum. Servisi vs çok ilgili, toz torbası var, ayrıca uv ışını var miktopları öldürüyor ve uygulaması da çok başarılı.. çok duyulan bir marka değil ama profesyonel bi makina.