mihrainciannesi saglik ocagindan verdigimiz topuk kani sonucunda kistik fibrozis cikti Bugun yeniden topuk kanı verdik bebegim daha 24 günlük Varmı böyle birşey yasayan 🥺
kahraman07 mihrainciannesi bizim de yüksek çıkmıştı tekrar verdik temiz geldi gönlünüzü ferah tutun temiz gelecektir allahın izniyle
haticess0 mihrainciannesi bizim de verdiğimiz topuk kanında değerimiz yüksek çıkmıştı testi tekrarladık yine yüksek gelmişti sonuçları çok korkuttular bizi direk gen testine gönderdiler gen testi yaptık biz 3 ay gibi bir zamanda çıkıyor sonucu çok şükür temiz çıktı bir sorun yok
DuruAselEmr mihrainciannesi benim kızımda 3 kez topuk kanı aldılar kistik fibroz nedeniyle ama 3. Normal çıktı.korkmayın inşallah bişey olmaz.
lunalunuay Evet biz yaşadık. İlk sonuç normal ikincisinde yüksek gelmişti yeniden kan verdik normal geldi sonuç
mnmrcf Bize de yüksek çıkmış ter testi yaptırın dediler gittik 1 aylıkken terlemedi çocuk 2 aylıkken birdaha gelin dediler
lunalunuay mihrainciannesi benim dünyam başıma yıkıldı ama araştırınca gördüm ki topuk kanında 10 çocuk çıkıyorsa 9 u normal geliyor, ter testine giden 10 çocuktan da 1 i hasta çıkıyor. İçiniz ferah tutun
mihrainciannesi lunalunuay öğrendiğimden beridir kendimi yiyip bitiriyorum çok endişeliyim daha önce hiç duymamiştim bunu İnsallah bizimde temiz cıkar sonuçlarimiz Allahim 🙏🙏🥺🥺
lunalunuay mihrainciannesi inşallah sarılık geçirdiyse ya da iyi beslenemediyse de sonuç yüksek çıkıyormuş
mihrainciannesi lunalunuay sarılığı vardı bebegimin 2.topuk kanini verdigim de cok yeni yeni sütüm gelmeye baslamisti .İnsallah bundann sebeptirde icim rahatlar 🙏 Kac gune cikar acaba sonuclar
newmommyela mihrainciannesi lunalunuay DuruAselEmr baharkeremserra Hanımlar bugün benide aradılar bebeğimde bu değer yüksek çıkmış birdaha topuk kanı alıcaz dediler araştırdıkça başımdan aşağı kaynar sular döküldü ama burda sizin yorumlarınızı okuyunca biraz içim ferahladı inşallah Allahın izniyle bizim sonucumuzda temiz gelir diye dua ediyorum 🤲🏼 Allah rızası için sizde dua edin bu hastalığın bir belirtisi bişeyi varmı kızım daha 12 günlük gayet sağlıklı duruyor çok şükür şuanda 😢
lunalunuay mihrainciannesi aynısı olmuştu bize de. En geç 15 gün sanırım hadi biz 20 diyelim ama normal çıkınca aramıyorlar. E nabizda görebilirsiniz sonucu ama
mihrainciannesi kahraman07 İnsallah dediginiz gibi gelir yoksa kafayı yiycem düsünmekten .Çok bunaldım .Hala iyileşemedim de halden anlayan kimsemde yok etrafimda
DuruAselEmr mihrainciannesi Dr bize doğum biraz zorlu geçtiyse bebek fazla hormon salgılar bu nedenle yüksek çıkabilir demişti. İçinizi ferah tutun bende ilk 1 ay çok sıkıntı yapmıştım sizi çok iyi anlıyorum.
kahraman07 mihrainciannesi canım benim tüm bunlar bir süreç sadece zamana ihtiyacın var seni çok iyi anlıyorum bunalmanı endişelerini az sabret sen ve bebeğin biraz toparlayınca sonrası çok keyifli dünyanın en güzel şeyi onlar 🫠
mihrainciannesi DuruAselEmr insallah iyi cıkar sonuçları cok zor bi hamilelik gecirdim her yönden simdi bu sonuç kötü de gelirse ben yıkılırım🥺🙏
mihrainciannesi kahraman07 İnsallah nolur dualarınıza bizide katın çok cabuk gećsin şu süreç güzel haberler alalım 🙏🙏