Canım ben Kıbrıs’ta yaşıyorum Lefkoşa’da 3 ay oldu eşimin akrabaları arkadaşları burda diye çok zorlanmadım çok sakin bir yer akşam belirli yerler dışında kimse sokakta olmuyor herşey güzel yaz gelince daha güzelleşleşiyor burda tek sıkıntı ulaşım arabanız olması lazım toplu taşıma var ama sadece cadde üzerinden gidiyor inip yürümeniz lazım onun dışında sessiz sakin bir yer