Babymom1017 Merhaba 20 aylık oğlum alerjik mama kullanıyor aptamil pregomin syneo ama raporumuz bitti tadı bu mamaya benzeyen mama var mı bildiğiniz? Başka mamaları içmiyor maalesef
Babymom1017 gunduzanne tadından yana sıkıntı yok oğlum pregomini bayıla bayıla içiyor sadece raporumuz bitti artık başka mama almam lazım alerjik bi durumumuzda kalmadı o yğzden alerjik mamaya tadı en çok benzeyen mama hangisi onu bulmaya çalışıyorum 😀
kimbuannes Bizde kullandık diyet mama gibi düşünün onu çok normal mamalar gibi bir işe yaramıyor ben 18 aylıkken cicibebe süt başladım su süt 1-2 tane cicibebe atarak bir hafta on günde alıştı diğer hiç bir mamayı istemedi
Babymom1017 kimbuannes işte gece uyanıp istiyor onu yapmam zaman alır uykusu açılır o yüzden bu mamaya tadı en çok benzeyen mamayı bulmak istiyorum
meryeli Babymom1017 merhaba maşallah kaç aylıkken başladınız ? Nasıl sevdirdiniz ? Bi de alerjisi nasıl tanı kondu ? Benim bebeğim kustu onu ama içmesi de lazım napcağımı bilmşyorum. Önerinize açığım. Çok ağlıyo kusuyo hafif mukuslu kakası var. Yani bende çok az uyuyorum. Kemdini yırtarak nefesi kesilircesine ağlıyor. Sakinleştrmek çok zor meme reddi de var şaştım kaldım. 8. Gün diyetimin
Babymom1017 meryeli hiç emmedi doğduğu andan itibaren mamayı içti o yüzden sanırım anne sütünü bilmediği için alıştı. Mukuslu kaka ve vücudunda kırmızı isilik gibi şeyler vardı doktor alerji raporu çıkardı o şekilde başladık