Der41 Merhabalar, kızım bayramdan beridir hasta 4 gündür iğne vuruluyor ama öksürük ve hırıltısı hiç geçmedi sizde böyle yaşayan varmı ne oldu anlamadım üşüttü desem o kadar hava yapıyorum geçmesi lazım ama geçmiyor çok üzülüyorum
havvakosar Der41 Benim 5bucuk aylik kizimda bronşit degil ama bronşite yakin oldu bayramdan önce hastanede yattik bi gece hava kullandim 1 bucuk haftaya yakın günde 3 kere burnunu actim bide eğer nebülüzatör varsa eğer 2 ml ladar serum fizyolojik uygula günde 2 3 kere cok faydasi oluyor doktor söyledi bizede
Der41 dayes bronşit hava ve iğnelerle düzelicek dedi bakalım bende bekliyorum 4 gündür ipne oluuor geçmesi gerekmezmi
dayes Der41 iğneler bitince tekrar doktora gösterin bence muhtemelen doktor geçeceğini tahmin etmiştir yoksa hırıltı vs durumunu geçiştireceklerini zannetmiyorum
Der41 dayes valla bilmiyorum bide geçen ayda aynıydı iğne verdi yine geçti şimdi tekrarladı çok tuhaf 1 ayda iki kez bronşit çok üzülüyorum iki doktora gösterdik ikiside aynısını dedi bronşit hava ve iğne dediler
dayes Der41 çok geçmiş olsun bu hastalıklar da maalesef insanım üzerine yapışıyor tekrar ediyor hemen, inşaallah çabucak atlatır
Der41 havvakosar yapıuorum hatta soğutuyorum buzlukta yok banamısın demiyor sanki afedersiniz köpek havlaması gibi öksürüyor krup gibi değişik yani çok üzülüuorum 😤
havvakosar Der41 Bizimde öyleydi uyurken bile horlar gibi ses cikariyodu 4 günde gecmiyo 1 bucuk haftayi falan buluyo ama korkma geciyo doktor gecerse kontrole gelme dedi ama ben icim rahat etsin diye yarin götürücem
Der41 havvakosar ay teşekkür ederim içime su serptiniz ben hep akciğerine acaba birşeymi kaçtı şüphesindeydim doktorum röntgende çekti aslında birşey yok olsa belli olur dedi ama anne yüreği işte
havvakosar Der41 Şu an bebeklerin genelinde aynı sıkıntı var yalnız degiliz daha bugün duydum bi tanidigimin yigeni 6 7 aylik 10 gün hastanede yatmis bu sebepten
Der41 havvakosar allah allah ne oluyor böyle anlamış değilim iğneler bitti bizim hırıltı hala var demekki bi kalıntı bırakıyor ya çok çok geçmiş olsun ya
havvakosar Der41 Teşekkür ederim sanada cok gecmis olsun dün kontrole gittik bizde tedbir amacli 1 hafta daha hava kullanicaz
havvakosar Der41 Burnunda hirilti var aciyorum serumla ama hirliyo öksürük yok şükür bende havayla karisik serum veriyorum ama dün doktor bu hastalikta tekrarlayan yada uzayanlari alerji poliklinigine yönlendiriyoruz dedi