10 aylık doğduğundan beri böyle sürekli kucakta gezdirilmek istiyor yada kendi emekliyor ordan oraya atlıyo 10 dk durup oyuncaklarıyla oynamaz veya mama sandalyesinde 1-2 dk zor tutuyorum ağlamadan. hiperaktif olabilir mi görenler de şaşırıyor babıldama göz teması var gel gel diyor en çokta