Bebeğim emiyordu ve akşam mama veriyorum bazen sabhlari da veriyordum sonra sütümü içsin demiştim mamayı bırakalım demiştim ama bebeğin gunden güne kakasını yapmaz oldu şu 3 gündür bebeğime sabh aksam ve öğlen mama verdim ve geceleri gun icinde emzirdim 7 gündür kaka yapmayan bebeğim çok şükür ben hiç bisey yapmadan kakasını yaptı bebeği kakasını yapmayan arkadaşlar belki karni doymadı gı için kakasını yapmıyor olabilir ben mama değiştirdim diye yapmıyor sanıyordum ben benim başımdan geçeni anlattım umarım sizlerde yardımcı olur bu söylediğim biz çok şükür yaptık ınslalah devamda ederiz