cansukarakasy Ayda kalça çıkıklığı muayenesi olunması gerekiyormuş nasıl oluyor randevu mu almamız lazım ne yapmamız lazım bilgilerinizi paylaşırmısınıx
betul97_ cansukarakasy Çocuk doktoruna randevu almalısınız doktor sonrasında sizi röntgene yönlendiriyor
dayes cansukarakasy randevuyu çocuk doktoru için alıyorsunuz onlar sizi yönlendiriyor kağıtla oradan da röntgen için sıra alıyorsunuz
cansukarakasy Ben çocuk polikinliğinden nasıl alacağım randevu çarşamba günü göz randevumuz var ordan söyleyim onlar halledrr demi
eminemine00 cansukarakasy çocuk doktoruna alıyorsunuz. Doktora kalça testi için geldim deyince zaten o usg’ye yönlendiriyor. Sonuca doktora bakıyor. Göz polikliniği halletmez maalesef. Özel hastane ise hemen sıra alırsınız çocuk doktorundan.
eliferva123 Bana sağlık ocağında 2aya kadar devlette ücretsiz ve randevusuz bakildigini soylemislerdi
ummukerem eliferva123 bize 1. Ayda yaptırın demişti doktorumuz, devlette önce çocuk doktoruna randevu alıp öyle yönlendirip mi çektiriyor yoksa direkt gidip ben usg için geldim deyip hemen çekiyorlar mı
eminemine00 eliferva123 Randevusuz doktor müsaitse belki bakıyordur ama randevu alıp gitmek daha garanti olur. Evet ücretsiz bir işlem devlette.
eminemine00 ummukerem devlette ben usg için geldim deyip çekime göndereceklerini sanmam. Gerekli doktora yani çocuk doktoruna kayıt açtırmak gerekir. O zaten yönlendiriyor hemen çekiyorlar.