ysen bence şurda hata yapıyorsunuz emzirme mantığıyla 3 ay boyunca 2 saate bir beslenmesi lazım. 2 saatte bir o beslenmek istemese de siz 60 cc verin muhtemelen rahatlayacak. 3 saatte çok acıkmış olur doysa bile tatmin olmaz. Gazı da olabilir bacaklarını kendine çekiyor mu, masaj yapınca gaz çıkarıyor mu bi bakın. Ama 2 saat olayına dikkat edin bence o açlık krizine girmeden verirseniz hem huzurlu olur hem doyduğunu hisseder hem gelişimi aksamaz