Doğum yapalı 33 gün oldu ama kanamam hala çok koyu ve kıpkırmızı olduğu da oluyor. Bugün ebe normalde 40a kadar pembeden sarıya dönmesi lazımdı bir doktora görünün dedi. Yaşayan var mı bunu. Ve sezeryan yerim ara ara açıyor. Doğumdan sonra hiç dinlenmedim yatmayı sevmediğim için ondan olabilir mi ?