3 gündür geçmeyen ateşimiz var 8 ay 20 günlük bebeğim perişan oldu gerçekten çok üzülüyorum acile gittik 2. Gün serum falan taktılar bugün çocuk doktorumuza gittik altınca hastalık gibi görünüyor dedi bu hastalık nasıl seyrediyor panik olmaya gerek yok dedi ama ne mümkün ateşi kontrol altında tutalım en önemli konu bu dedi 4 tane ateş düşürücü ilaç aldık ama kızım hiçbirini içmiyor meyve suyu karadut özü su süt herşeyle karıştırdım ama yok içmiyor tükürüyor ağzını açmıyor en son ağzına şırıngayla sıktık ve kustu. Umarım bir an önce geçer çocuklarımız hiç hasta olmasalar keşke 😔