idil2001 doğduğunda asla uyumuyordu yenidoğan bebek uyurmuş ya benimki doğduğu günden itibaren hep uyanıktı annem kaynanam uyutmaya çalıştığında hep ayakta salladı ben kucağımda hafif hafif salladım sonra karanlık sessiz ortamlarda uyutmaya başladım kendi kendine uyudu meğer bebeğimin derdi ışık ve sesmiş 😂 şuan 6 aylık beşikte salladığımda falan uyuyacaksa bile gözlerini açar noluyor diye anlamaya çalışır