elizliyos Elbette. 6-7 ay civarı resmen durmuştu hatta. İlk 2 ay ayrı bir dönem yani hareket yok hep yatıyorlar sürekli besleniyorlar o yüzden ilk 2 ay çok alıyorlar. 3-4 ay sonrası salyalar başlar, hareketlenmeler başlar, ataklar başlar vs herşey bir etken çok almıyorlar