beyusbetuss 8 aylik bebegime tedavisi icin surup vermem gerekiyor ama ne kaşığa ne şırıngaya hicbir sekilde agzini acmiyor. Zorlayip agzinin içine döktüğümde de yutmuyor, tükürüyor. Uyguladığınız bir yöntem var mi?
Gokturkmom beyusbetuss Emiyorsa ben enjektörle ara ara sıkıyorum bi yandan da emzirmeye devam ediyorum öyle olunca rahat içiyor şurubu